Ako objednať tovar

 
Počas celého nákupného procesu môžete použiť na okamžitú komunikáciu Chat (pravý dolný roh, modrá ikonka), alebo nám zavolať na telefón 0905 666 020
 
1) VYBERTE SI TOVAR
  • Ak sa chcete pre nejaký výrobok rozhodnúť, v hornej časti stránky si vyberte Kategóriu a vyberte si produkt.
  • Ak viete názov výrobku, zadajte ho do "okienka s lupou" v ľavom hornom rohu a kliknite na ikonu Lupa
 
2) VLOŽTE TOVAR DO KOŠÍKA:
  • Ak ste si vybrali, stlačte pri výrobku tlačidlo Pridať do košíka. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka. Jeho obsah si môžete skontrolovať po nabehnutí na ikonku košíka v pravou hornom roku. 
  • Ak chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo Pokračovať do košíka.

3) NÁKUPNÝ KOŠÍK

  • Ak chcete zmeniť obsah košíka, môžete navýšiť počet vybraných výrobkov, alebo ich zmazať.
  • Ak máte aktívny zľavový kupón, vložte ho do vyznačeného políčka a stlačte Pridať. Zľava sa automaticky uplatní.
  • Ak by ste sa z nákupného košíka chceli vrátiť späť, stlačte Späť do obchodu.
  • Pre dokončenie objednávky stlačte Pokračovať.
 
3) DOPRAVA A PLATBA:
  • Zvoľte si spôsob dopravy. Pri objednávke nad 49 € máte dopravu zadarmo (-:
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje.
  • Po vyplnení kliknite na tlačidlo Pokračovať, dostanete sa do ďalšieho kroku Informácie 
4) INFORMÁCIE:
  • Vyplňte údaje potrebné pre správne doručenie zásielky: meno a priezvisko, e-mail, telefón, adresu. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
  • Ak ste u nás registovaný, stlačte "Prihlásiť sa do môjho účtu". Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako uživateľské meno a svoje heslo a kliknete na Prihlásiť sa.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte "Doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Ak nám chcete k objednávke dať akékoľvek ďalšie informácie, kliknite na "Zadať poznámku pre predajcov".
  • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo Odoslať objednávku s povunnosťou platby.
 
Potvrdenie o prijatí objednávky:
  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail. Pokiaľ toto oznámenie neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam). Pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0905 666 020. Tu si skontrolujete, či vašu objednávku evidujeme.
 
Potvrdenie objednávky:
  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
 
Potvrdenie záruky:
  • Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži elektronická faktúra.