Ako objednať tovar

 
Počas celého nákupného procesu môžete použiť na okamžitú komunikáciu Chat (pravý dolný roh, modrá ikonka), alebo nám zavolať na telefón 0905 666 020
 
1) VYBERTE SI TOVAR
  • Ak sa chcete pre nejaký výrobok rozhodnúť, v hornej časti stránky si vyberte Kategóriu a vyberte si produkt.
  • Ak viete názov výrobku, zadajte ho do "okienka s lupou" v ľavom hornom rohu a kliknite na ikonu Lupa
 
2) VLOŽTE TOVAR DO KOŠÍKA:
  • Ak ste si vybrali, stlačte pri výrobku tlačidlo Pridať do košíka. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka. Jeho obsah si môžete skontrolovať po nabehnutí na ikonku košíka v pravou hornom roku. 
  • Ak chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo Pokračovať do košíka.

3) NÁKUPNÝ KOŠÍK

  • Ak chcete zmeniť obsah košíka, môžete navýšiť počet vybraných výrobkov, alebo ich zmazať.
  • Ak máte aktívny zľavový kupón, vložte ho do vyznačeného políčka a stlačte Pridať. Zľava sa automaticky uplatní.
  • Ak by ste sa z nákupného košíka chceli vrátiť späť, stlačte Späť do obchodu.
  • Pre dokončenie objednávky stlačte Pokračovať.
 
3) DOPRAVA A PLATBA:
  • Zvoľte si spôsob dopravy. Pri objednávke nad 49 € máte dopravu zadarmo (-:
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje.
  • Po vyplnení kliknite na tlačidlo Pokračovať, dostanete sa do ďalšieho kroku Informácie 
4) INFORMÁCIE:
  • Vyplňte údaje potrebné pre správne doručenie zásielky: meno a priezvisko, e-mail, telefón, adresu. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
  • Ak ste u nás registovaný, stlačte "Prihlásiť sa do môjho účtu". Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako uživateľské meno a svoje heslo a kliknete na Prihlásiť sa.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte "Doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Ak nám chcete k objednávke dať akékoľvek ďalšie informácie, kliknite na "Zadať poznámku pre predajcov".
  • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo Odoslať objednávku s povunnosťou platby.
 
Potvrdenie o prijatí objednávky:
  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail. Pokiaľ toto oznámenie neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam). Pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0905 666 020. Tu si skontrolujete, či vašu objednávku evidujeme.
 
Potvrdenie objednávky:
  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
 
Potvrdenie záruky:
  • Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži elektronická faktúra.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie