Ako objednať tovar
Počas celého nákupného procesu môžete použiť na okamžitú komunikáciu Chat (pravý dolný roh, modrá ikonka), alebo nám zavolať na telefón 0905 666 020
1) VYBERTE SI TOVAR
- Ak sa chcete pre nejaký výrobok rozhodnúť, v hornej časti stránky si vyberte Kategóriu a vyberte si produkt.
- Ak viete názov výrobku, zadajte ho do "okienka s lupou" v ľavom hornom rohu a kliknite na ikonu Lupa.
2) VLOŽTE TOVAR DO KOŠÍKA:
- Ak ste si vybrali, stlačte pri výrobku tlačidlo Pridať do košíka. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka. Jeho obsah si môžete skontrolovať po nabehnutí na ikonku košíka v pravou hornom roku.
- Ak chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo Pokračovať do košíka.
3) NÁKUPNÝ KOŠÍK
- Ak chcete zmeniť obsah košíka, môžete navýšiť počet vybraných výrobkov, alebo ich zmazať.
- Ak máte aktívny zľavový kupón, vložte ho do vyznačeného políčka a stlačte Pridať. Zľava sa automaticky uplatní.
- Ak by ste sa z nákupného košíka chceli vrátiť späť, stlačte Späť do obchodu.
- Pre dokončenie objednávky stlačte Pokračovať.
3) DOPRAVA A PLATBA:
- Zvoľte si spôsob dopravy. Pri objednávke nad 49 € máte dopravu zadarmo (-:
- Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje.
- Po vyplnení kliknite na tlačidlo Pokračovať, dostanete sa do ďalšieho kroku Informácie
4) INFORMÁCIE:
- Vyplňte údaje potrebné pre správne doručenie zásielky: meno a priezvisko, e-mail, telefón, adresu. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
- Ak ste u nás registovaný, stlačte "Prihlásiť sa do môjho účtu". Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako uživateľské meno a svoje heslo a kliknete na Prihlásiť sa.
- Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte "Doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
- Ak nám chcete k objednávke dať akékoľvek ďalšie informácie, kliknite na "Zadať poznámku pre predajcov".
- Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo Odoslať objednávku s povunnosťou platby.
Potvrdenie o prijatí objednávky:
- Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail. Pokiaľ toto oznámenie neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam). Pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0905 666 020. Tu si skontrolujete, či vašu objednávku evidujeme.
Potvrdenie objednávky:
- Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Potvrdenie záruky:
-
Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži elektronická faktúra.